Hakkımızda

Venokta

Venokta Bilişim Hizmetleri ve Danışmanlık

Venokta, bilişim sektöründe Şirket Yönetim Sistemi çatısı altında sektörel çözümler üretmek üzere 2011 yılında kurulmuştur.

Şirket Yönetim Sistemi ve sektörel çözümler ile bilişim sektöründe faaliyet gösteren VENOKTA, çözümleri ile işletmelerin iş süreçlerini yönetmesine , yeniden yapılanmasına , hızlı karar almasına ve hızlı hareket edebilmesine yönelik çalışmalarını sürdürmekte , uzman kadrosu ile kendisini yenilemeye ve geliştirmeye devam etmektedir.

Çözümlerimiz , Stok Yönetimi, Müşteri Yönetimi, Süreç Yönetimi, İş ve Olay Yönetimi ve Entegrasyon Yönetimi olarak 5 ana esas üzerine konumlanmıştır. Ana kurgusu , Kağıt üzerinde değil , yaşayan Şirket Organizasyon Yapısı kurmak ve bu yapıyı digital platforma süreç yönetimi ve erp gerçekleriyle birlikte taşımaktır. Ana kavram ise kullanıcıyı dataya değil , datayı kullanıcıya götürmektir. Bu sistem kendini besleyen bir otomasyon yapısıdır.

Venokta olarak vizyonumuz , sektörel çözümlerimizi ve özel çözümleme yeteneklerimizi dünyadaki gelişmeler yönünde sürekli revize etmek , iş ortaklarımızın geleceğe dönük olan ihtiyaçlarına fonksiyonel çözümler üreterek stratejik hedeflerini gerçekleştirmelerine destek olmaktır.

  • 2011

    Matematik Mühendisi ve Bilgisayar Mühendisi 2 kişinin inancı ve ortaklığıyla Ağustos 2011 de Şirketimizi kurduk.

  • 2012

    Şirket Yönetim Sistemi adını verdiğimiz Genel ERP alt yapısını oluşturduk. Progress 4GL Smart Objeler ile AppServer kullanılarak oluşturduğumuz sistem üzerinde çalışmalar ve projeler halen devam etmekte.

  • 2013

    Hava Kargo Kurye Lojistik çözümümüz olan XLOGIC’ i tamamladık.

  • 2014

    Çalışma ekibimizi 10 kişiye çıkardık. Uyumsoft ile çözüm ortaklığı yapısı kurduk. Bursa Ofisimizi açtık. Uyumsoft ile birlikte e-donusum ve ERP satışları konusunda faaliyet gösterdik.

  • 2015

    Catering Sektörüne ait ürünümüzü geliştirdik. Projeleri tanımladık. Mutfakları açtık. Personelleri tanımladık. Salonları açtık. Taşıma Mutfak ve Yerinde Mutfak olmak üzere 2 ana kısımda çalışacak bir yapı kurduk. Genel Ürün Reçeteleri oluşturduk, Projeler bazında Reçeteleri değiştirdik. Projelerde günlük , haftalık, aylık Yemek Menuleri oluşturduk. Yapıyı güçlü bir ihtiyaç planlama ve satınalma sistemi , Üretim Modülü ve Stok Yönetim Sistemi ile bütünleştirdik.

  • 2016

    Kuyumculık Sektörüne özel uygulama geliştirdik. Model kayıtları , Gelen Ürün Kabulu, Model Eşleme, Döküm , Cila , Patlatma, Mıhlama gibi üretim süreçleri ile içinde Muhasebe , Finans , Mağaza Satış Yönetimi ve B2B bölümleri de olan bütünleşik Kuyumculuk Sektörüne özel ERP geliştirdik.

  • 2017

    Elektrik Pano Üretim Süreçlerini çözümleyer PanoPlan isimli ürünümüzü çıkardık. Bu sektörde teklif hazırlama süreçlerini hızlandırdık. Çizilen Projeye göre Pano Pano şalt malzemelerin girildiği, Sac yapısının tanımlandığı ve boyutlandırıldığı bir sistem kurduk. Çok dövizli olarak çalışan bu bölüm teklif oluşturmada kullanıldı. Onaylanan teklifler üretime alındı. Sac Üretim Onayı, Proje Onayı, Satış Onayı, Üretim Onayı, Kalite Kontrol gibi bölümlerden sonra Pano Üretimi ile sonlandırıldı. Bu arada gelen revizyonlar sistem üzerinden yönetildi. Dinamik Satınalma süreci ile ihtiyaç planlama modülü birlikte çalıştırıldı. Stok kartları her gruba göre farklı veriler ile tanımlandı. Bir Teklifte tek tuşla bir markadan diğer markaya otomatik stok dönüşümleri sağlandı. Geliştirmeler halen devam etmekte.

  • 2018

    Pnömatik Sistemlerin üretimine dair VPS isimli sektörel çözümümüzü geliştirdik ve kullanıma açtık. Bu projenin temelinde ürünlerin üretim reçetelerinin otomatik olarak oluşması ve Süreç yönetimine sahip Üretim Modülü yer aldı. Kardex gibi depolama sistemleriyle entegre edilen bu yapı üzerinde halen geliştirmeler devam etmekte.

  • 2019

    Sağlık Bakanlığı ‘nın Ürün Takip Sistemini devreye alması ve Medical Platformda yer alan bazı firmaların bu sürece girmelerinin zorunlu hale gelmesi ile birlikte Venokta UTS çalışması bizim içinde bir zorunluluk oluşturdu. Ürün Takip Sistemi Entegrasyonu Uygulamamızı geliştirdik. İstenile ERP çözümü ile entegre olabilecek şekilde kurguladık.

  • 2020

    Şirket Yönetim Sistemi Uygulamamızı WEB Platformuna almaya karar verdik ve uygulamaya başladık. KEDİ adını verdiğimiz bu yapı Müşteri Yönetimi, Stok Yönetimi ,, iş ve Olay Yönetimi, Süreç Yönetimi ve Entegrasyon Yönetimi olmak üzere 5 ana bölümden oluşmakta. Ana kurgu kağıt üzerinde değil , yaşayan Şirket organizasyon Yapısı kurmak ve sistemde işletmek. Ana kavram ise kullanıcıyı dataya değil , datayı kullanıcıya götürme. Çalışan personelin bir şeyi unutmadığı , sistemin değişen şartlara göre iş ataması ve takibinden oluşan güçlü bir sistem.

127
150
4300
12

İşinizi büyütmek için gerekli sistem burada.

İşletmenize uygun ürün ve çözümler hakkında bilgi ediniz.
Sizi Arayalım!
^